perjantai 22. marraskuuta 2013

DEAR SATAN

Eiku.

Joulupukki, Santa, tavoittelen sinua jälleen näissä jokavuotuisissa merkeissä. Käsittääkseni tämä vuosi on mennyt ihan kivasti: olen ollut mukana vapaaehtoistyössä, opinnoissani olen jo loppusuoralla, en ole elänyt aivan yhtä epäterveellisesti kuin aiemmin, olen jopa urheillut niin paljon, että kuntoni on kohentunut huomattavasti. Plus, että olen tänään tehnyt koko päivän gradua ja hoitanut työasioita. Ja urheillut. Jes!

Rohkenen siis lähettää taas kainoimmat lahjatoiveeni sinne Korvatunturille näin internetin kautta, kun eivät nämä nykyajan tontut tunnu enää muuta kautta operoivan. Helpottanee tonttujen aikatauluongelmiakin!

Joten jos, arvon Joulupukki, olen mielestäsi ollut kiltti tänä vuonna, harkitsethan kohdallani seuraavia lahjoja:










































Olen aina myös kovin innoissani saadessani esimerkiksi pullollisen hyvää kuohuviiniä, kirjoja, aineettomia lahjoja (ai että miten kiva olisi mennä oopperaan, teatteriin tai syömään johonkin hyvään ravintolaan) tai oikeastaan ihan mitä vaan. Lahjat on kivoja!

Aineettomista lahjoista puheen ollen, myös uusi työpaikka olisi kiva, kuten edellisessä postauksessani tuumasin. Mutta siihen Joulupukilla ei ole varmaankaan vaikutusvaltaa, vai?

Iloisin jouluterveisin,
Aida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerrohan!